Deprecated: Function session_register() is deprecated in /var/www/html/cab/jz/_head.php on line 12 Deprecated: Function session_register() is deprecated in /var/www/html/cab/jz/_head.php on line 13 Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/html/cab/jz/counter/counter.php on line 17 Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/html/cab/jz/counter/counter.php on line 18 Šance pro jihozápad
 sobota 20.dubna 2024   přihlásit se   nápověda   

O nás!   Zpravodaj   Projekty   Rukověť starosty   Přehled subjektů   Spolup. sdružení   Komerční firmy   Kontakt   Odkazy  

home         Žeryk
Šance - Jednotlivé adresáře - levé menu

jz.cz

 Menu  
 Počet přístupů  

celkem přístupů: více o počtech přístupů...
 160161 
 Kontakt  

Šance pro jihozápad
Klenčí p. Č. 118
345 34 Klenčí pod Čerchovem

tel/fax: 379 794 511
mail:sance@jz.cz http:www.jz.cz

 Partneři  


Komerční banka, a.s.
Komerční banka a.s.


CompAct Bohemia s.r.o.
CompAct Bohemia s.r.o.


AgAkcent s.r.o.
AgAkcent s.r.o.



Drůbežářský závod Klatovy a.s.
Drůbežářský závod Klatovy a.s.



Perri

 Doporučujeme  

    Zpravodaj - agris



Znalost značky KLASA se zvyšuje

 Kategorie: Zpravodaj - agris

datum: 27.1.2006
Kampaň na podporu národní značky kvality KLASA je úspěšná. Z výzkumu, který v prosinci provedla agentura STEM/MARK vyplynulo, že více než dvě třetiny spotřebitelů znají značku KLASA, která se stala nejznámější značkou pro kvalitní potravinářské výrobky v ČR. Podle Viléma Frčka z tiskového oddělení marketingového odboru Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) bylo cílem výzkumu srovnání parametrů znalosti a image značky KLASA před začátkem kampaně v červnu 2005 a v průběhu kampaně na konci loňského roku. Průzkum zjišťoval nejen znalost značky KLASA, ale také její vnímání mezi spotřebiteli a dopad na nákupní chování.

Kampaň na podporu národní značky kvality KLASA je úspěšná. Z výzkumu, který v prosinci provedla agentura STEM/MARK vyplynulo, že více než dvě třetiny spotřebitelů znají značku KLASA, která se stala nejznámější značkou pro kvalitní potravinářské výrobky v ČR.

Podle Viléma Frčka z tiskového oddělení marketingového odboru Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) bylo cílem výzkumu srovnání parametrů znalosti a image značky KLASA před začátkem kampaně v červnu 2005 a v průběhu kampaně na konci loňského roku. Průzkum zjišťoval nejen znalost značky KLASA, ale také její vnímání mezi spotřebiteli a dopad na nákupní chování.

Kampaň přitom podle výsledků výrazně zvýšila znalost značky Klasa. Před začátkem kampaně znalo tuto značku spontánně zhruba 6% spotřebitelů. Nyní ji zná celých 36 %. S nápovědou si značku vybavilo 68% respondentů, což je o 51% více, než před kampaní. Nyní, tedy šest měsíců od zahájení kampaně, už značku KLASA znají více než dvě třetiny spotřebitelek.

Značka KLASA také významně posílila v žebříčku znalosti potravinářských značek kvality. Před začátkem kampaně znali spotřebitelé nejvíce označení pro Bio výrobky nebo značku Czech Made. V průběhu kampaně na podporu kvalitních domácích potravin však spontánní znalost značky KLASA jako potravinářské značky kvality vzrostla o 30% a nyní je nejznámější značkou pro kvalitní potraviny v ČR.

Další bod výzkumu se zaměřil na image značky KLASA. Fakt, že kvalitní tuzemské potraviny mají svou značku, oceňuje 96% respondentů. Značce Klasa jako značce kvality věří 84% resopndentů. Celých 60% respondentů potvrdilo, že při nákupech budou upřednostňovat potraviny se značkou Klasa.

Výzkum v prosinci 2005 zahrnul 535 osob, resp. ženy ve věkové skupině 20-55 let.

 


   [zobrazeno (0), přeposláno (0), tisknuto (0)]

Šance - Intranet - pravé menu

jz.cz

 Doprava  
 Aktuality  
 Nepřehlédněte  
 Intranet "Šance"  
 (c) 2000-2024 Šance pro jihozápad aktualizace:  13.11.2008 10:03:08